We willen uiteraard dat iedereen tevreden is over ZigZocks en met veel plezier zijn of haar sokken draagt. Mocht dat niet zo zijn, kunnen de sokken binnen 14 dagen na verzending retour gestuurd worden naar Bongerd 16, 6987 CC, Giesbeek t.a.v. ZigZocks.
Let op: om verwarring te voorkomen vragen wij klanten vooraf een mail te sturen met als onderwerp ‘retour’ en het betreffende bestelnummer; deze is terug te vinden in de bevestigingsmail. Zorg ervoor dat wij weten dat het pakketje dat naar ons retour komt van jou is door in het pakket een briefje te stoppen met daarop je naam, het bestelnummer en het product – of de producten – dat retour komt. Geef daarbij aan of restitutie van het aankoopbedrag gewenst is óf dat we het product moeten ruilen voor een ander product. Indien je wenst het product te ruilen, horen we graag welk product – in welke maat – we terug kunnen sturen.
We streven ernaar de retour binnen één week na ontvangst te verwerken en het geld – via de bij ons bekende betaalwijze – naar je terug over te maken.
Indien het gaat om een bestelling waarbij verzendkosten zijn betaald, kunnen we deze niet terugbetalen; tenzij het totaalbedrag van de bestelling ondanks de retour nog boven de 50 euro uitkomt. Eventuele verzendkosten voor een retour komen voor rekening van de klant.